אסנת לב - ארי
Osnat Lev-Ari

כתיבת שיר לידה

להיות בהריון זה להיות בין העולמות, להיות שער או גשר בין העולם הזה לעולם שמעבר, לא משנה איך את מכנה אותו…המקום ממנה מגיעה הנשמה. להיות בהריון, זה זמן מיוחד במינו, זמן בו כוחות היצירה הטבעיים מעוצמים מאוד.

להיות בהריון זה גם להיות רגישה מאוד, הכול חשוף מעט יותר קרוב לפני השטח, זה להיות מיכל המכיל דבר מה לא ידוע. ובגלל הטרנספורמציה והבריאה שמתחוללים, ובגלל מימד חוסר הודאות הרב, בתרבויות רבות זהו זמן חניכה לנשיות מקודשת ועוצמתית. בתרבויות מבוססות רבות נשים יהיו יוצאות להתבודד בטבע, למצוא בתוכן את שיר הלידה שלהן, (וגם שיר מיתה לעצמם כתבו א.נשים, שיר שיזכיר להם מה חשוב ברגע המוות על מנת למות חופשים, ועל כך עוד בפוסט אחר).

כתיבת שיר לידה היא מעשה צורפות, מתיך יחדיו את מה שנראה ומה שאינו נראה, את נשמת האם ונשמת העובר.ית שבתוכה. כתיבת שיר לידה, היא כמו יצירת מפת דרכים מקודדת בשפה פרטית משלך.
כתיבת שיר לידה מאפשרת לך לקחת את חומרי הנפש העמוקים שלך, הפחדים, המשאלות, הסודות הגנוזים,
החיבור שמעבר לזמן אל עצמך ואל העובר או העוברית ששטים במימך,
ומתוך היותך שער בין העולמות, לארוג לו או לה, ולך, מזמור לאומץ לאהבה לנחמה לעוצמה לקדושה.
שיר לידה הוא טקטס מקודש, שתמיד טמונה בו גם מתנה לקולקטיב, מתנה לכל ה"שבט” שאליו העובר.ית יגיעו. אל לב האנשים.
תפילה אישית שלך שמחוברת אל לב ליבה של האנשות משחר הבריאה.


ביום רביעי הקרוב בשמונה בערב, אנחה סדנא כתרומה למרכז אמ"ן. עמותה צעירה אשר משקיעה בימים אלה את כל כולה לתמיכה בנשים מתמודדות עם פוסט-טראומה בימי קורונה.
הסדנא הזו מאוד מיוחדת ויקרה לליבי ומקננת בי כבר כמה שנים, והנה דווקא בזמן הזה בחרה להיוולד.
בסדנא אנחה אותך באמצעות הידע והנסיון שלי, בכתיבה בהתמקדות וקונסטלציה, לצלול אל המעין הגנוז בך ולמצוא את השיר שלך.

הערה חשובה- הסדנא נהגתה בתוכי לנשים הרות, מתוך שירי הלידה שהגיעו אלי בזמן ההריונות שלי, אולם אם הקריאה הזו מהדהדת בך, את מוזמנת. כל אישה היא שער. ובמימים אלה כולנו מיכל המכיל חוסר וודאות גדולה. כל אישה יכולה להצטרף אלינו לכתוב מה בדיוק עכשיו בזמן הזה נוצר בתוכה, מול איזה שער היא עומדת, ומה רוצה להיוולד.
הסדנה במחיר סמלי וכ100% תרומה לאמ"ן, להרשמה: bit.ly/3dAYRKa

*התמונה מהרשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *